poniedziałek, 14 stycznia 2013

Ładne jedzenie :)


Jedną z wielu rzeczy, za które doceniam i szczerze kocham weganizm jest to, jak wiele cudownych produktów, przypraw, połączeń i wspaniałych, acz prostych receptur poznałam dzięki niemu. Awokado, ciecierzyca, hummus, kasza jaglana, mleko kokosowe, kumin, papryka wędzona, płatki drożdżowe, tofu, tempeh.. Naprawdę długo by wymieniać! Dzisiaj na moim kolacyjnym talerzu wylądowały praktycznie same tego typu pyszności - w liściach cykorii zamieszkała ugotowana kasza jaglana, a na górę powędrowało guacamole (połówka awokado, pół pomidora, ząbek czosnku, sok z cytryny, pieprz cayenne, sól, pieprz cayenne). Połowę łódeczek posypałam płatkami drożdżowymi. Coś fantastycznego! :) Takie cudo świetnie wcinało się przy meczu polskich szczypiornistów, ale muszę zapamiętać je na poczet przyszłych imprez, bo całkiem nieźle się prezentuje. Cóż, lubię, gdy jedzenie jest po prostu ładne ;)
Pomysł na łódeczki z cykorii zaczerpnęłam z bloga Mad tea party. Reszta to już moja inwencja tfurcza :)





A ostatnio trochę mnie poniosło przy zakupach owocowych ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz